VOLNÉ POZICE 133
ČEZ Distribuce, a.s.

Vedoucí oddělení Architektura a správa dat

Společnost ČEZ Distribuce, a.s., člen Skupiny ČEZ, vyhlašuje výběrové řízení.

Manažerská pozice v rámci týmu Digitální kancelář, kde budete mít kromě řízení lidí na starosti a zodpovídat za popis aktuálního a cílového stavu architektury na všech úrovních (organizace, procesů, systémů, dat, infrastruktury).

MÁM ZÁJEM

Co u nás budete dělat?

  • Řídit chod a odpovídat za veškeré činnosti oddělení Architektura a správa dat
  • Podílet se na přípravě strategických cílů společnosti
  • Zajišťovat veškerou personální politiku ve vašem oddělení, podílet se na rozvoji podřízených kolegů
  • Přejímat a rozvíjet základní technickou koncepci a strategii určenou vedením společnosti
  • Odpovídat za efektivní sběr požadavků byznysu, jejich prioritizaci, zasazení do celkové IT architektury a plánu rozvoje
  • Odpovídat za implementaci byznys požadavků byznys linií dle schváleného plánu rozvoje
  • Spolupracovat na vytváření a implementaci Architektury ve skupině ČEZ
  • Odpovídat za jednotnou metodiku pro popis architektur, řídí vytvoření metodiky, postupů a nástrojů pro správu dat

Bez čeho se neobejdete?

  • Vysokoškolského vzdělání
  • Schopnost samostatně řídit oddělení
  • Znalosti s řízením a implementací IT systémů v energetice nebo ekonomické oblasti (SAP, ERP, CIS, PTIS, DW), EDM, GIS, JVS, BI)
  • Zkušenost s definicí a nasazením podnikové architektury
  • Zkušenost s využití ICT technologie pro dosažení konkrétních byznys přínosů v podnikové sféře
  • Výborná znalost problematiky IS a celkový přehled fungování ICT ve společnostech
  • Znalosti z oblasti systémové integrace a strategického řízení oblasti IT
  • Znalost AJ na komunikační úrovni

Proč k nám?

  • Máme ambici být špičkovým evropským provozovatelem distribuční soustavy v efektivitě a zavádění inovativních technologií.
  • Jsme moderní organizací, která staví na profesionálních zaměstnancích, rozvíjí je a buduje nové dovednosti.
  • Jsme ekonomicky stabilní zaměstnavatel, který se pravidelně umisťuje na prvních příčkách anket.

Co Vám nabízíme?

  • Bonusy
  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Flexibilní pracovní doba
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • 5 týdnů dovolené
  • Kafetérie
  • Firemní školka
  • Příspěvek na dovolenou
  • Sleva na firemní výrobky/služby
  • Příspěvek na penzijní/životní připojištění

Od kdy u nás můžete pracovat?

1.1.2020 nebo dohodou

Váš profesní životopis, motivační dopis a souhlas se zpracováním osobních údajů zasílejte do12.12.2019 (uzávěrka přihlášek) prostřednictvím elektronického odpovědního formuláře (tlačítko "Mám zájem").
....................................
Kancelář pro Vás může být zřízena v Hradci Králové, Praze, Děčíně, Ostravě nebo Plzni.

Kontakt

Pavla Homolková
ČEZ, a. s.
Pavla Homolková
Duhová 453/1
140 53  Praha 4
Česká republika
Telefon: 211 043 195

CO BY SE VÁM TAKÉ MOHLO LÍBIT