VOLNÉ POZICE 133
ČEZ ESCO, a. s.

Manažer/ka odboru finance a controlling

Společnost ČEZ ESCO, a. s., člen Skupiny ČEZ, vyhlašuje výběrové řízení.

ČEZ ESCO, a.s. je dceřinou společností ČEZ, a.s., která poskytuje energetická řešení pro velké korporace, malé a střední podniky i veřejnou správu. Chceme být první volbou pro ty, kteří mají zájem o komplexní energetické služby šité na míru a nabízíme řešení energetických potřeb zákazníků zejména na decentrální úrovni s důrazem na nové technologie a efektivní využití energie. Aktuálně hledáme novou manažerskou posilu do úseku Finance a správa na pozici Manažer/ka odboru finance a controlling.

ČEZ ESCO, a. s. Duhová 1531/3, 140 00  Praha-Michle, Česká republika Práce na plný úvazek
MÁM ZÁJEM

Za co budete zodpovědný/á?

  • Za tvorbu veškerých finančních plánů a rozpočtů společnosti ČEZ ESCO a jejích dceřiných společností
  • Za nastavení controllingového modelu a vnitropodnikového účetnictví společnosti
  • Za metodické řízení a optimalizaci komplexního reportingového modelu a analýzy reportů
  • Za procesy řízení výkonnosti, řízení kreditního rizika a řízení pohledávek
  • Za spolupráci s bankami v případě externího financování zakázek, včetně vývoje nových modelů a možností financování
  • Za systém účetních, daňových, platebních a dalších služeb poskytovaných ostatními útvary Skupiny ČEZ
  • Za zpracování ekonomických podkladů pro představenstvo a dozorčí radu
  • Povedete 4 specializované týmy

Bez čeho se neobejdete?

  • VŠ vzdělání ekonomického směru
  • Minimálně 5 let praxe v oblasti financí a controllingu
  • Zkušeností na manažerské pozici
  • Výborné znalosti MS Excel
  • Zkušeností s tvorbou alokačních modelů (např. cenotvorba, telekomunikace)
  • Znalosti legislativy z oblasti financí
  • Dobré znalosti práce na PC (MS Office, SAP výhodou)
  • Znalosti AJ
  • Organizačních schopností, spolehlivosti a samostatnosti
  • Analytického a koncepčního myšlení, schopnosti řešit úkoly v souvislostech
  • Flexibility, otevřenosti a proaktivního přístupu při řešení úkolů
  • Komunikačních a prezentačních dovedností
  • Smyslu pro detail a pečlivosti
  • Týmové práce
  • ŘP sk. B

Proč k nám?

Jsme vysoce motivovaný ambiciózní team se zaměřením na stanovené úkoly. Práce u nás je velmi diverzifikovaná, podporujeme a řídíme 16 dceřiných společností v České a Slovenské republice. I při vysokém pracovním zatížení pracujeme v přátelské a kreativní atmosféře.

Eva Hýsková Hánová
Ředitelka úseku Finance a správa

Co Vám nabízíme?

  • Bonusy
  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Flexibilní pracovní doba
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • 5 týdnů dovolené
  • Kafetérie
  • Příspěvek na dovolenou
  • Příspěvek na penzijní/životní připojištění

Nástup

  • dohodou
  • svůj životopis, příp. motivační dopis zašlete prostřednictvím tlačítka "mám zájem"

Kontakt

Gabriela Moustafa
ČEZ, a. s.
Gabriela Moustafa
Duhová 1444/2
140 53  Praha-Michle
Česká republika

CO BY SE VÁM TAKÉ MOHLO LÍBIT