VOLNÉ POZICE 169
ČEZ ICT Services, a. s.

Aplikační správce

Společnost ČEZ ICT Services, a.s., člen Skupiny ČEZ, vyhlašuje výběrové řízení.

Hledá se Admin! Pokud týmová hra pro Tebe není jen fráze (to je pro nás opravdu důležité), pokud máš zkušenosti se správou aplikací i tím, co běží pod nimi, máš celkový přehled v IT, jsi schopný(á) a ochotný(á) převzít odpovědnost za svěřený úkol bez ohledu na to, jak složitý se na začátku zdá, jestli dotahuješ věci do konce, přijímáš výzvy a místo důvodů, proč něco nejde, raději hledáš způsoby, jak to udělat, ozvi se nám!

Do správy Ti svěříme některé z našich aplikací, které podporují procesy v oblasti energetiky. Budeš primárně odpovědný(á) za to, že aplikace fungují. Protože některé z nich jsou opravdu velmi důležité a musí fungovat nepřetržitě, budeš se s kolegy střídat v držení pohotovostí mimo klasickou pracovní dobu. Budeš se podílet na projektech a změnách týkajících se svěřených aplikací a díky tomu se setkáš s technologiemi, které jinde opravdu nenajdeš.

MÁM ZÁJEM

Co bude Vašim úkolem?

  • zajištění provozu svěřených systémů
  • analýza chybových stavů provozovaných systémů a jejich odstraňování
  • instalace a parametrizace nových verzí systémů
  • testování a vyhodnocování změn a oprav provozovaných systémů
  • komunikace s klíčovými uživateli a dodavateli systémů
  • aktivní účast v projektových týmech při rozvoji a implementaci nových systémů

Co od Vás očekáváme?

  • VŠ/SŠ vzdělání technického nebo ideálně IT zaměření
  • všeobecná znalost OS Windows, Unix, Linux
  • všeobecná znalost technologií Oracle - SQL, PL/SQL
  • všeobecný přehled v oblasti síťových technologií
  • uživatelská znalost nástrojů MS Office
  • anglický jazyk na technické úrovni
  • zkušenosti s programováním výhodou (např. Java | C# | VBA | PowerShell, atd.)
  • základní znalost SAP produktů výhodou
  • zkušenosti v oblasti energetiky nebo distribuce výhodou
  • schopnost samostatného rozhodování a zároveň velmi dobrá schopnost práce v týmu
  • schopnost komunikace a pochopení potřeb zákazníka
  • velmi dobré analytické a kombinační schopnosti
  • velmi dobrá úroveň kreativity a tvořivého myšlení
  • řidičský průkaz sk. B

Co Vás u nás bude těšit?

  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Příspěvek na pojištění
  • Flexibilní pracovní doba
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • 5 týdnů dovolené
  • Firemní vzdělávání
  • Kafetérie
  • Firemní školka
  • Sickdays
  • Homeoffice
  • Firemní akce
  • zajímavá a rozmanitá práce pro dceřiné společnosti stabilní Skupiny ČEZ
  • možnost neustále se rozvíjet a učit se něco nového
  • tým, který se dělí o zkušenosti a pomáhá si
  • kafeterie, kterou můžeš využít pro kulturní nebo sportovní oddech
  • příspěvek na penzijní připojištění a na životní pojištění
  • pružná 37,5 hodinová pracovní doba a příplatky za držení pohotovosti
  • 5 týdnů dovolené
  • ... a další benefity, a že jich není málo!

Nástup:

Možný již od 01.07.2021, případně dohodou.

Váš profesní životopis, motivační dopis a souhlas se zpracováním osobních údajů zasílejte do 16.05.2021 (uzávěrka přihlášek, termín může být prodloužen) prostřednictvím elektronického odpovědního formuláře (tlačítko "Mám zájem").

Kontakt

Tomáš Plaček
ČEZ, a.s.
Tomáš Plaček
28. října 3123/152
702 00  Ostrava-Moravská Ostrava
Česká republika
Telefon: +420 725 656 406

CO BY SE VÁM TAKÉ MOHLO LÍBIT