VOLNÉ POZICE 165
ČEZ Distribuce, a.s.

Specialista/ka správy majetku

Staňte se součástí týmu, který zajištuje podporu vnitřním procesům a činnostem největší distribuční společnosti elektřiny na území ČR. Hledáme kolegu/kolegyni se zájmem o zajištění podpory v oblasti správy netechnologického majetku (movitého, nemovitého), řízení souvisejících dodavatelských vztahů včetně zajištění kontroly jejich plnění. Odpovídat budete za strategické směřování svěřené oblasti a plánování využívaných služeb. Těšit se můžete i na změnové a rozvojové projekty. Očekáváme samostatné koncepční, analytické myšlení, proaktivní přístup, efektivní řízení procesů a schopnost samostatné komunikace, prezentace závěrů práce.

ČEZ Distribuce, a.s. Vyskočilova 1461/2a, 140 00  Praha-Michle, Česká republika Práce na plný úvazek
MÁM ZÁJEM

Co u nás budete dělat?

  • Podílet se na strategickém nastavení a řízení svěřeného portfolia netechnologického majetku (budovy, vozidla), navrhovat zlepšení, optimalizaci procesů, včetně jejich následné realizace.
  • Připravovat podklady k veřejným zakázkám a spolupracovat na jejich průběhu.
  • V souladu s řídícími dokumenty se podílet na procesu nákupu a prodeje movitého i nemovitého majetku.
  • Připravovat roční plány nákladů a provádět průběžnou kontrolu plnění včetně jejich případné korekce.
  • Řídit smluvní vztahy v oblastech správy majetku společnosti, kontrolovat dodávku, objem a kvalitu služeb včetně přípravy podkladů pro fakturaci.
  • Vyhodnocovat efektivitu nákupních procesů a navrhovat jejich úpravu.
  • Kontrolovat a vyhodnocovat plnění parametrů SLA ve svěřené oblasti.
  • Posuzovat a případně zajišťovat požadavky interního zákazníka na nakupované služby.
  • Zpracovávat nové či upravené vnitřní procesy a postupy do interní řídicí dokumentace.
  • Vytvářet, vyhodnocovat a pravidelně / ad-hoc reportovat datové podklady v oblasti svěřené kompetence.
  • Iniciovat nápravná opatření v oblasti smluvních vztahů ve své působnosti, a to zejména v souvislosti se změnou legislativy ČR.
  • Spolupracovat na přípravě podnikatelského plánu, ročního rozpočtu, očekávané skutečnosti za provozní i projektovou oblast.
  • Řídit a podílet se na vybraných projektech společnosti souvisejících se spravovanou oblastí.

Bez čeho se neobejdete?

  • VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
  • 6ti let praxe
  • zkušenosti v oblasti řízení portfolia služeb
  • velmi dobrých komunikačních a prezentačních dovedností
  • výborné znalosti práce s informačními systémy – MS Office, SAP
  • analytického myšlení a praktického úsudku
  • základní znalosti účetních a daňových předpisů
  • schopnosti převzetí zodpovědnosti
  • samostatnosti a odolnosti vůči stresu

Výhodou bude:

  • rozšířená znalost prostředí elektroenergetiky (včetně souvisejících zákonných norem)
  • obecná orientace v oblasti distribuce elektřiny
  • znalost legislativy v oblasti obchodních vztahů
  • řidičský průkaz skupiny B

Benefity

  • Bonusy
  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Příspěvek na pojištění
  • Flexibilní pracovní doba
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • 5 týdnů dovolené
  • Firemní vzdělávání
  • Kafetérie
  • Firemní školka
  • Sickdays
  • Možnost napracovat si hodiny

Pozice je na dobu určitou jako zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou kolegyně.

Budeme se těšit na zaslané životopisy.

Kontakt

Lucie Lenkvíková
ČEZ, a. s.
Lucie Lenkvíková
Duhová 1
140 00  Praha 4
lucie.lenkvikova@cez.cz

CO BY SE VÁM TAKÉ MOHLO LÍBIT