Přeskočit na hlavní obsah

Asistent/ka

Společnost ČEZ ESCO, a. s., člen Skupiny ČEZ, vyhlašuje výběrové řízení.

Co bude Vaším úkolem?

  • Zabezpečovat agendu kanceláře ředitele a další administrativní činnosti spojené s jeho diářem
  • Zajišťovat servis pro ředitele útvaru podle jeho požadavků, zejména přejímku korespondence, vyřizování telefonátů, záznam pracovních cest, time management, atd.
  • Připravovat a kompletovat podklady, prezentace a materiály dle pokynů ředitele útvaru
  • Zajišťovat administrativní činnosti pro pracovníky útvaru, zejména evidenci pošty, záznam pracovních cest, objednávání kancelářských potřeb, rezervaci jednacích místností, organizaci jednání a porad, reprografické služby, atd.
  • Kontrolovat čerpání zdrojů souvisejících s činností kanceláře a poskytovat zpětnou vazbu řediteli útvaru

Co od Vás očekáváme?

  • Středoškolské vzdělání se zaměřením na ekonomiku, administrativu nebo marketing
  • 2-3 roky praxe na pozici sekretářky nebo asistentky
  • Znalost práce na PC - MS Office, emailový klient, IS SAP, další SW prostředky pro efektivní zpracování zadaných úkolů
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • Velmi dobré organizační schopnosti
  • Vynikající komunikační dovednosti
  • Pečlivost, samostatnost, časovou flexibilitu
  • ŘP skupiny B je výhodou

Benefity

  • Bonusy
  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Příspěvek na pojištění
  • Flexibilní pracovní doba
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • 5 týdnů dovolené
  • Firemní vzdělávání
  • Kafetérie
  • Firemní školka
  • Sickdays

Nástup:

dohodou

V případě zájmu o tuto pozici nám prosím zašlete svůj životopis a krátký motivační dopis prostřednictvím tlačítka "MÁM ZÁJEM".

Podívejte se, jak nás hodnotí naši zaměstnanci.

Nemáme co skrývat. Nebojíme se jít s kůží na pracovní trh. Prozkoumejte, jak si vedeme v očích našich zaměstnanců na nezávislém portálu Atmoskop.cz.

ČEZ, a. s.
Michala Týčová
Duhová 425/1
140 53  Praha 4
michala.tycova@cez.cz