Přeskočit na hlavní obsah

Specialista/ka správy nemovitostí

Staňte se součástí menšího týmu, který zajištuje podporu vnitřním procesům a činnostím největší distribuční společnosti elektřiny na území ČR. Hledáme kolegu/kolegyni na pracovní pozici se svěřenými kompetencemi v oblasti podpory a řízení oblasti nemovitostí. Velikost přímo spravovaného portfolia je do 50 vlastních nemovitostí převáženě administrativního charakteru včetně správy pronajatých prostor v rámci skupiny ČEZ či externích vlastníků. Oblast kompetence zahrnuje správu dodavatelských vztahů nakupovaných služeb, řešení pánu investic, oprav a oblast energetického managementu budov. Těšit se můžete i na změnové a rozvojové projekty v řízené oblasti. Očekáváme samostatné analytické myšlení a proaktivní přístup k efektivnímu řízení procesů v oblasti správy nemovitostí. Přepokládáme koncepční myšlení samostatnost, komunikativnost, pečlivost a loajální přístup.

Praha-Michle, Ostrava
Práce na plný úvazek

Co u nás budete dělat?

  • Podílet se na strategickém nastavení a řízení svěřeného portfolia nemovitostí, navrhovat zlepšení, optimalizace procesů v oblasti správy nemovitostí, včetně jejich následné realizace.
  • Připravovat podklady k veřejným zakázkám a spolupracovat na jejich průběhu.
  • Připravovat roční plány nákladů a provádět průběžnou kontrolu plnění včetně jejich případné korekce.
  • Řídit smluvní vztahy v oblastech správy nemovitostí, kontrolovat dodávku, objem a kvalitu služeb včetně přípravy podkladů pro fakturaci.
  • Pravidelně kontrolovat a vyhodnocovat plnění parametrů SLA pro oblast správy nemovitostí.
  • Rozhodovat o oprávněnosti požadavků pracovníků společnosti na pracovní podmínky a vybavení pracoviště v souladu zejména se standardy „Property Policy“.
  • Posuzovat a případně zajišťovat požadavky interního zákazníka na investice do pronajatých nemovitostí společnosti.
  • Koordinovat a schvalovat požadavky na realizaci investic a jmenovitých oprav ve spravovaných objektech určených ke skladování zásob.
  • Koordinovat vlivy EMS a EnMS a zapracovávat je do interních postupů a metodik.
  • Zodpovídat za přípravu a vydání závazných postupů, pravidel a metodik v oblasti řízených procesů.
  • Zpracovávat datové podklady k řízené oblasti a tyto vyhodnocovat a pravidelně / ad-hoc reportovat.
  • Podílet se na vybraných projektech společnosti souvisejících se spravovanou oblastí.

Bez čeho se neobejdete?

  • VŠ vzdělání technicko-stavebního směru
  • 6 let praxe
  • řidičského průkazu skupiny B
  • zkušenosti v oblasti facility managementu
  • velmi dobrých komunikačních a prezentačních dovedností
  • výborné znalosti práce s informačními systémy – MS Office, SAP
  • analytického myšlení a praktického úsudku
  • základní znalosti účetních a daňových předpisů
  • schopnosti převzetí zodpovědnosti
  • samostatnosti a odolnosti vůči stresu

Výhodou pro Vás bude:

  • rozšířená znalost prostředí elektroenergetiky (včetně souvisejících zákonných norem)
  • obecná orientace v oblasti distribuce elektřiny
  • znalost legislativy v oblasti obchodních vztahů

Benefity

  • Bonusy
  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Příspěvek na pojištění
  • Flexibilní pracovní doba
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • 5 týdnů dovolené
  • Firemní vzdělávání
  • Kafetérie
  • Firemní školka
  • Sickdays

Po prvním roce možné prodloužení pracovního poměru na dobu neurčitou.

Podívejte se, jak nás hodnotí naši zaměstnanci.

Nemáme co skrývat. Nebojíme se jít s kůží na pracovní trh. Prozkoumejte, jak si vedeme v očích našich zaměstnanců na nezávislém portálu Atmoskop.cz.

ČEZ, a. s.
Lucie Lenkvíková
Duhová 1
140 00  Praha 4
lucie.lenkvikova@cez.cz