Přeskočit na hlavní obsah

Asistent ředitele (M/Ž)

Tvořte s námi budoucnost energetiky. Hledáme kolegyně a kolegy, kteří s námi budou zajišťovat bezpečnou, spolehlivou a čistou energii zákazníkům a celé společnosti.

Jsme ČEZ Prodej a jsme součástí nejvýznamnější energetické skupiny v ČR. Staráme se o všechny retailové zákazníky skupiny ČEZ. Napříč celou ČR máme přes 1000 kolegů - od IT, produktového managementu a financí, přes back-office, call centrum až po rozsáhlou síť zákaznických center. Aktuálně hledáme novou posilu, která bude mít na starosti komplexní podporu finanční ředitelky.

Co u nás budete dělat?

  • Zajišťovat veškerou administrativní a organizační podporu finanční ředitelce společnosti ČEZ Prodej
  • Poskytovat související organizační podporu (např. správa kalendářů, rezervace zasedacích místností pro interní i externí schůzky, služební cesty, atp.)
  • Zajišťovat organizaci a připravovat podklady pro jednání představenstva, dozorčí rady a škodní komise společnosti
  • Zajišťovat administraci objednávek v příslušných systémech a související komunikaci
  • Zpracovávat odesílanou poštu a administrativu drobného vydání
  • Uzavírat měsíční docházku zaměstnancům
  • Kontrolovat a účetně vykazovat čerpání z fondu na reprezentaci
  • Archivovat vybrané dokumenty

Bez čeho se neobejdete?

  • SŠ nebo VŠ vzdělání
  • Máte za sebou alespoň 3 roky praxe obdobné pozici
  • Nesmí chybět perfektní organizační a komunikační dovednosti, spolehlivost a samostatnost
  • Ovládáte kancelářskou sadu MS Office (Word, Excel)
  • Získáte bod navíc, pokud máte zkušenost se systémem SAP
  • V případě potřeby se dorozumíte v anglickém jazyce

Proč k nám?

  • Zaměstnání ve Skupině a na jedinečné pracovní pozici, která se pravidelně umísťuje na prvních příčkách anket o nejlepšího a ekonomicky stabilního zaměstnavatele

Co Vám nabízíme?

  • Bonusy
  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Příspěvek na pojištění
  • Flexibilní pracovní doba
    Skupina ČEZ nabízí různé formy flexibilní pracovní doby všude tam, kde to charakter pracovní pozice a druh práce umožňuje. Jedná se například o práci z domova, zkrácené pracovní úvazky nebo stlačený pracovní týden. Využíváme i pružnou pracovní dobu. Záleží vždy na domluvě s vedoucí/m.
  • Stravenky
  • 5 týdnů dovolené
  • Firemní vzdělávání & osobní rozvoj
    Našim zaměstnancům umožňujeme rozvoj jejich potenciálu a osobnostní i profesní růst.
  • Cafetérie
    Jde nám o zdraví a pohodu našich zaměstnanců a víme, že každý má jiné potřeby, proto využíváme program Kafeterie, kde přidělené body může každý uplatnit dle svých preferencí, např. v rámci sportovních aktivit, v lékárně, či na wellness nebo rodinných pobytech.
  • Firemní školka
    Rodina je pro nás podstatnou hodnotou, proto se snažíme našim rodičům usnadnit návrat do práce a v některých našich lokalitách umožňujeme umístit děti našich zaměstnanců do firemních školek.
  • Sickdays

Diverzita a inkluze ve Skupině ČEZ

U nás ve Skupině ČEZ si vážíme všech zaměstnanců. Budeme vás motivovat v rozvíjení vašich silných stránek, v získávání nových zkušeností a v kariérním růstu. Zároveň ale klademe důraz na vyváženost pracovního a soukromého života, tak abyste měli dostatek času věnovat se svým blízkým či svým koníčkům. Věříme, že v různorodosti je síla, proto usilujeme o rozmanitost pracovních týmů a rovnost příležitostí. Každý má u nás prostor být jedinečný.

Více o našem přístupu k zaměstnancům se můžete dozvědět v Politice diverzity a inkluze Skupiny ČEZ.

Podívejte se, jak nás hodnotí naši zaměstnanci.

Nemáme co skrývat. Nebojíme se jít s kůží na pracovní trh. Prozkoumejte, jak si vedeme v očích našich zaměstnanců na nezávislém portálu Atmoskop.cz.

ČEZ, a. s.
Jan Vošický
Nastavení cookies