Asistent ředitele (M/Ž)
Tvořte s námi budoucnost energetiky. Hledáme kolegyně a kolegy, kteří s námi budou zajišťovat bezpečnou, spolehlivou a čistou energii zákazníkům a celé společnosti.
Jsme ČEZ Prodej a jsme součástí nejvýznamnější energetické skupiny v ČR. Staráme se o všechny retailové zákazníky skupiny ČEZ. Napříč celou ČR máme přes 1000 kolegů - od IT, produktového managementu a financí, přes back-office, call centrum až po rozsáhlou síť zákaznických center. Aktuálně hledáme novou posilu, která bude mít na starosti komplexní podporu finanční ředitelky.
Co u nás budete dělat?
- Zajišťovat veškerou administrativní a organizační podporu finanční ředitelce společnosti ČEZ Prodej
- Poskytovat související organizační podporu (např. správa kalendářů, rezervace zasedacích místností pro interní i externí schůzky, služební cesty, atp.)
- Zajišťovat organizaci a připravovat podklady pro jednání představenstva, dozorčí rady a škodní komise společnosti
- Zajišťovat administraci objednávek v příslušných systémech a související komunikaci
- Zpracovávat odesílanou poštu a administrativu drobného vydání
- Uzavírat měsíční docházku zaměstnancům
- Kontrolovat a účetně vykazovat čerpání z fondu na reprezentaci
- Archivovat vybrané dokumenty
Bez čeho se neobejdete?
- SŠ nebo VŠ vzdělání
- Máte za sebou alespoň 3 roky praxe obdobné pozici
- Nesmí chybět perfektní organizační a komunikační dovednosti, spolehlivost a samostatnost
- Ovládáte kancelářskou sadu MS Office (Word, Excel)
- Získáte bod navíc, pokud máte zkušenost se systémem SAP
- V případě potřeby se dorozumíte v anglickém jazyce
Proč k nám?
- Zaměstnání ve Skupině a na jedinečné pracovní pozici, která se pravidelně umísťuje na prvních příčkách anket o nejlepšího a ekonomicky stabilního zaměstnavatele
Co Vám nabízíme?
- Bonusy
- Mobilní telefon
- Notebook
- Příspěvek na pojištění
- Flexibilní pracovní dobaSkupina ČEZ nabízí různé formy flexibilní pracovní doby všude tam, kde to charakter pracovní pozice a druh práce umožňuje. Jedná se například o práci z domova, zkrácené pracovní úvazky nebo stlačený pracovní týden. Využíváme i pružnou pracovní dobu. Záleží vždy na domluvě s vedoucí/m.
- Stravenky
- 5 týdnů dovolené
- Firemní vzdělávání & osobní rozvojNašim zaměstnancům umožňujeme rozvoj jejich potenciálu a osobnostní i profesní růst.
- CafetérieJde nám o zdraví a pohodu našich zaměstnanců a víme, že každý má jiné potřeby, proto využíváme program Kafeterie, kde přidělené body může každý uplatnit dle svých preferencí, např. v rámci sportovních aktivit, v lékárně, či na wellness nebo rodinných pobytech.
- Firemní školkaRodina je pro nás podstatnou hodnotou, proto se snažíme našim rodičům usnadnit návrat do práce a v některých našich lokalitách umožňujeme umístit děti našich zaměstnanců do firemních školek.
- Sickdays
Diverzita a inkluze ve Skupině ČEZ
U nás ve Skupině ČEZ si vážíme všech zaměstnanců. Budeme vás motivovat v rozvíjení vašich silných stránek, v získávání nových zkušeností a v kariérním růstu. Zároveň ale klademe důraz na vyváženost pracovního a soukromého života, tak abyste měli dostatek času věnovat se svým blízkým či svým koníčkům. Věříme, že v různorodosti je síla, proto usilujeme o rozmanitost pracovních týmů a rovnost příležitostí. Každý má u nás prostor být jedinečný.
Více o našem přístupu k zaměstnancům se můžete dozvědět v Politice diverzity a inkluze Skupiny ČEZ.
Podívejte se, jak nás hodnotí naši zaměstnanci.
Nemáme co skrývat. Nebojíme se jít s kůží na pracovní trh. Prozkoumejte, jak si vedeme v očích našich zaměstnanců na nezávislém portálu Atmoskop.cz.

Jan Vošický