Přeskočit na hlavní obsah

HR ADMINISTRÁTOR (M/Ž)

Tvořte s námi budoucnost energetiky. Hledáme kolegyně a kolegy, kteří s námi budou zajišťovat bezpečnou, spolehlivou a čistou energii zákazníkům a celé společnosti.

Jsme TENAUR a jsme součástí nejvýznamnější energetické skupiny v ČR. Ve Skupině ČEZ máme na starosti realizaci technologických řešení pro naše retailové zákazníky, jako například tepelná čerpadla, bateriové systémy nebo fotovoltaické elektrárny. Do našeho vznikajícího týmu hledáme HR ADMINISTRÁTORA, který bude mít na starosti komplexní podporu HR týmu naší společnosti.

Kdo jsme a koho hledáme:

  • Jsme technologická firma a tomu odpovídá i složení našich zaměstnanců. Najdete u nás kolegy z různých oddělení - od financí, přes nákup až po obchod, servis a realizaci.
  • Rosteme a naše týmy se rozrůstají. Společně s tím vzniká potřeba včasného zajištění potřebné HR administrativy spojené s pracovně-právní agendou (nástupy novách zaměstnanců, změny v pracovně-právních poměrech, výstupy zaměstnanců, BOZP, atp.).

Co u nás budete dělat:

  • Budete mít na starosti oblast personální administrativy (připravovat veškeré smlouvy, dodatky ke smlouvám, mzdové výměry, atp.) a na denní bázi komunikovat s externí mzdovou účtárnou.
  • Připravovat různé druhy reportů a tabulek (nástupy / výstupy, fluktuace, změny, ….).
  • Zodpovídat za oblast zdravotních prohlídek a BOZP.
  • Vypomáhat s náborem zaměstnanců – příprava inzerátů, jejich zveřejňování, preselekce došlých životopisů, případně zvát uchazeče na pohovory.
  • Vypomáhat se správnou benefitů a podílet se na nastavování HR procesů.

Co je pro nás důležité:

  • VŠ vzdělání ideálně ekonomického / HR zaměření.
  • Praxe v oblasti HR na obdobné pozici alespoň 1 rok podmínkou.
  • Uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Teams).
  • Zaměření na detail a preciznost.
  • Proaktivní přístup.

Benefity

  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Příspěvek na pojištění
  • Flexibilní pracovní doba
    Skupina ČEZ nabízí různé formy flexibilní pracovní doby všude tam, kde to charakter pracovní pozice a druh práce umožňuje. Jedná se například o práci z domova, zkrácené pracovní úvazky nebo stlačený pracovní týden. Využíváme i pružnou pracovní dobu. Záleží vždy na domluvě s vedoucí/m.
  • Stravenky
  • 5 týdnů dovolené
  • Homeoffice

Diverzita a inkluze ve Skupině ČEZ

U nás ve Skupině ČEZ si vážíme všech zaměstnanců. Budeme vás motivovat v rozvíjení vašich silných stránek, v získávání nových zkušeností a v kariérním růstu. Zároveň ale klademe důraz na vyváženost pracovního a soukromého života, tak abyste měli dostatek času věnovat se svým blízkým či svým koníčkům. Věříme, že v různorodosti je síla, proto usilujeme o rozmanitost pracovních týmů a rovnost příležitostí. Každý má u nás prostor být jedinečný.

Více o našem přístupu k zaměstnancům se můžete dozvědět v Politice diverzity a inkluze Skupiny ČEZ.

Podívejte se, jak nás hodnotí naši zaměstnanci.

Nemáme co skrývat. Nebojíme se jít s kůží na pracovní trh. Prozkoumejte, jak si vedeme v očích našich zaměstnanců na nezávislém portálu Atmoskop.cz.

ČEZ, a. s.
Petra Sýkorová
Nastavení cookies