Přeskočit na hlavní obsah

Specialista Incident managementu (M/Ž)

Tvořte s námi budoucnost energetiky. Hledáme kolegyně a kolegy, kteří s námi budou zajišťovat bezpečnou, spolehlivou a čistou energii zákazníkům a celé společnosti.

Hradec Králové, Praha-Michle, Děčín, Ostrava, Plzeň
Práce na plný úvazek

Co u nás budete dělat?

  • Vykonávat odbornou činnost v oblasti procesu řízení a řešení incidentů.
  • Vytvářet postupy a plány pro řešení jednotlivých typů incidentů a zodpovídat za aktuálnost postupů.
  • Spolupracovat s provozem a kybernetickou bezpečností na vytváření postupů a plánů pro řešení významných bezpečnostních incidentů.
  • Upravovat procesy řízení incidentů podle potřeby pro zajištění jejich účinnosti se zaměřením na automatizaci.
  • Podílet se na rozvoji dohledových a monitorovacích systémů pro zlepšení procesů týkajících se incident managementu.
  • Implementovat výše uvedené.

Co na pozici využijete?

  • Znalosti v oblasti incident managementu
  • Znalosti metodologií IT Service Managementu
  • Zkušenosti v oblasti IT monitoringu a bezpečnosti
  • Komunikační dovednosti
  • Odolnost vůči stresu
  • Samostatnost, systematičnost, analytické a koncepční myšlení
  • Schopnost týmové práce
  • Angličtinu na technické úrovni (studie dokumentací k systémům)
  • Řidičský průkaz sk. B

Co by se ještě mohlo pro práci u nás hodit?

  • VŠ vzdělání ideálně magisterského stupně
  • Znalost COBIT, ITIL, apod.
  • Znalost virtualizačních technologií
  • Znalost datových center a datových skladů
  • Základy skriptování v Linux a Windows (Bash, Python, PowerShell, …)
  • Zkušenosti se správou webových aplikací
  • Zkušenosti se správou monitorovacích a vyhodnocovacích nástrojů
  • Zkušenosti se správou operačních systémů Microsoft Windows Server a RHEL-based
  • Základní znalost MS Active Directory

Co Vám nabízíme?

  • Bonusy
  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Příspěvek na pojištění
  • Flexibilní pracovní doba
    Skupina ČEZ nabízí různé formy flexibilní pracovní doby všude tam, kde to charakter pracovní pozice a druh práce umožňuje. Jedná se například o práci z domova, zkrácené pracovní úvazky nebo stlačený pracovní týden. Využíváme i pružnou pracovní dobu. Záleží vždy na domluvě s vedoucí/m.
  • Stravenky
  • 5 týdnů dovolené
  • Firemní vzdělávání & osobní rozvoj
    Našim zaměstnancům umožňujeme rozvoj jejich potenciálu a osobnostní i profesní růst.
  • Cafetérie
    Jde nám o zdraví a pohodu našich zaměstnanců a víme, že každý má jiné potřeby, proto využíváme program Kafeterie, kde přidělené body může každý uplatnit dle svých preferencí, např. v rámci sportovních aktivit, v lékárně, či na wellness nebo rodinných pobytech.
  • Sickdays
  • Homeoffice

Diverzita a inkluze ve Skupině ČEZ

U nás ve Skupině ČEZ si vážíme všech zaměstnanců. Budeme vás motivovat v rozvíjení vašich silných stránek, v získávání nových zkušeností a v kariérním růstu. Zároveň ale klademe důraz na vyváženost pracovního a soukromého života, tak abyste měli dostatek času věnovat se svým blízkým či svým koníčkům. Věříme, že v různorodosti je síla, proto usilujeme o rozmanitost pracovních týmů a rovnost příležitostí. Každý má u nás prostor být jedinečný.

Více o našem přístupu k zaměstnancům se můžete dozvědět v Politice diverzity a inkluze Skupiny ČEZ.

Podívejte se, jak nás hodnotí naši zaměstnanci.

Nemáme co skrývat. Nebojíme se jít s kůží na pracovní trh. Prozkoumejte, jak si vedeme v očích našich zaměstnanců na nezávislém portálu Atmoskop.cz.

ČEZ, a. s.
Lucie Lenkvíková
Duhová 1
140 00  Praha 4
lucie.lenkvikova@cez.cz
Nastavení cookies