VOLNÉ POZICE 105
ČEZ ESCO, a. s.

Specialista řízení výkonnosti a reportingu

ČEZ ESCO, a. s. Duhová 1531/3, 140 00  Praha-Michle, Česká republika Práce na plný úvazek

Společnost ČEZ ESCO, a. s., člen Skupiny ČEZ, vyhlašuje výběrové řízení.

MÁM ZÁJEM

KDO JSME A KOHO HLEDÁME?

ČEZ ESCO je mladá společnost Skupiny ČEZ, která dodává energetická řešení pro podnikové zákazníky a municipality. Spolu s dynamickým růstem společnosti se zvyšují i nároky na reporting, proto v současné době hledáme kolegu či kolegyni na pozici Specialisty řízení výkonnosti a reportingu, který/á bude zodpovědný za proces hodnocení výkonnosti společnosti a produktů. Součástí společnosti ČEZ ESCO je 14 dceřiných společností, jejichž data je potřeba zahrnout do nového business intelligence řešení. Úlohou nového kolegy/kolegyně tedy bude navázat na současný stav reportingu, rozšířit jej a pozvednout na vyšší úroveň.

Hledáme tedy samostatného, zkušeného a proaktivního člověka, který si troufne nastavit sofistikovanější systém reportingu a zvládne koordinovat celou oblast řízení výkonnosti. Hledáme technicky zdatného analytika, který je schopný vidět „big picture“, kriticky přemýšlet a prezentovat svá stanoviska.

CO BUDE VAŠÍM ÚKOLEM:

  • řídit, koordinovat a rozvíjet proces hodnocení výkonnosti společnosti a produktů
  • mít na starosti reporting včetně jeho koordinace s kolegy z dceřiných společností ČEZ ESCO a ČEZ
  • zodpovídat za business model řízení efektivity společnosti, včetně nastavení IT systémů ve spolupráci s ČEZ ICT Services
  • samostatně zpracovávat ekonomické analytické podklady pro strategická rozhodnutí vedení společnosti s cílem jejich zefektivnění
  • poskytovat zpětnou vazbu o ekonomické výkonnosti jednotlivých dceřiných společností ČEZ ESCO a jejich produktech
  • technicky zaštiťovat reportingové nástroje - zodpovídat za správu a rozvoj systémů a správu databáze včetně přechodu na novou, komplexnější platformu
  • Vaším denním chlebem bude práce s velkým množstvím finančních a business dat
  • navrhovat a optimalizovat systém sledování, reportingu, analýz pro všechny produkty ČEZ ESCO

CO BYSTE MĚL/A MÍT?

  • VŠ vzdělání, obor matematika, statistika, ekonomie, fyzika, FEL apod.
  • Alespoň 3-5 let v oblasti financí, business plánování, controllingu
  • výbornou znalost MS Excel a databázových systémů, BI systémů
  • zkušenosti s implementací BI data warehouse systémů
  • komunikativní znalost AJ
  • schopnost analytického myšlení
  • komunikační a prezentační dovednosti
  • řidičský průkaz - skupina B

NA OPLÁTKU VÁM NABÍDNEME:

Zaměstnání ve Skupině, která se pravidelně umísťuje na prvních příčkách anket o nejlepšího a ekonomicky stabilního zaměstnavatele. Práci, v rámci které si budete dále rozvíjet své znalosti a zkušenosti. Nabídku benefitů, jako např. týden dovolené navíc, stravování, příspěvky na rekreaci, penzijní připojištění nebo životní pojištění. Poskytováním různých druhů pracovního volna se snažíme vyjít vstříc potřebám našich zaměstnanců.

SPOLEČNOST:

ČEZ ESCO, a.s.

NÁSTUP:

dohodou

Váš profesní životopis, případně motivační dopis zasílejte prostřednictvím elektronického odpovědního formuláře (tlačítko "Mám zájem").

KONTAKT

Michala Týčová
ČEZ, a. s.
Michala Týčová

PROČ PRACOVAT PRO NÁS

KDE JINDE TO DOKÁŽETE