VOLNÉ POZICE 121
ČEZ, a. s.

Specialista nákupu - junior

ČEZ, a. s. Duhová 425/1, 140 00  Praha-Michle, Česká republika Práce na plný úvazek

Skupina ČEZ vyhlašuje výběrové řízení.

MÁM ZÁJEM

KOHO HLEDÁME?

Hledáme juniorního nákupčího do útvaru Režijní služby a materiál. Člověka, který rozšíří náš tým a pomůže nám nakupovat, organizovat výběrová řízení, uzavírat smlouvy, komunikovat s dodavateli, ale také s našimi interními zákazníky, pro které naše služby zajišťujeme. Mezi naše zákazníky patří centrální útvary společnosti ČEZ, ale také řada dceřiných společností včetně některých zahraničních. Oblasti, které patří do naší působnosti, jsou zejména poradenství, marketing, HR včetně rozvoje, smlouvy mezi subjekty Skupiny ČEZ, ale také ochranné pomůcky nebo kancelářské potřeby. Přes veškerou pomoc, kterou jsme připraveni novému kolegovi poskytnout, očekáváme samostatnost, proaktivitu, a to ideálně v kombinaci s pečlivostí a spolehlivostí.

Čemu se budete hlavně věnovat:

  • Analýze podkladů pro přípravu výběrových řízení
  • Přípravě RFX (výzev pro podání nabídek do výběrových řízení)
  • Jednání s dodavateli a interními zákazníky
  • Moderování a organizaci jednání
  • Vyhodnocování, porovnávání a vyjasňování nabídek
  • Přípravě smluv vycházejících ze vzorové dokumentace, připomínkování a vyjasňování s dodateli a odbornými útvary
  • Spolupráci s kolegy na složitějších obchodních případech

JAKÉ POŽADAVKY MUSÍTE SPLŇOVAT?

Preferujeme VŠ vzdělání, případně jinou formu studia a získávání zkušeností po střední škole. Praxe spojená s aktivním využitím anglického jazyka je velkou výhodou - plynulá komunikace a znalost AJ slovem i písmem je pro nás zásadní. Naše práce je o neustálé spolupráci s lidmi, je pro nás tedy nezbytně důležité příjemné vystupování, schopnost jednat a vyjednávat, a také vstřícný a konstruktivní přístup. V oblasti SW využíváme programy skupiny MS Office a také nákupní informační systém, požadujeme tedy uživatelské počítačové dovednosti a znalosti MS Office.

CO VÁM NA OPLÁTKU NABÍDNEME?

Zaměstnání ve Skupině, která se pravidelně umísťuje na prvních příčkách anket o nejlepšího a ekonomicky stabilního zaměstnavatele. Práci, v rámci které si budete dále rozvíjet své znalosti a zkušenosti. Nabídku benefitů, jako např. týden dovolené navíc, stravování, příspěvky na rekreaci, penzijní připojištění nebo životní pojištění. Poskytováním různých druhů pracovního volna se snažíme vyjít vstříc potřebám našich zaměstnanců.

SPOLEČNOST:

ČEZ, a. s.

KDY U NÁS MŮŽETE ZAČÍT PRACOVAT?

Od 1. 7. 2018, případně dle dohody.

Váš profesní životopis, případně motivační dopis, zasílejte do 20. 5. 2018 (uzávěrka přihlášek) prostřednictvím elektronického odpovědního formuláře (tlačítko "Mám zájem").

KONTAKT

Tereza Goeblová
ČEZ, a. s.
Tereza Goeblová
Duhová 425/1
140 53  Praha 4-Michle
Česká republika

PROČ PRACOVAT PRO NÁS

KDE JINDE TO DOKÁŽETE