VOLNÉ POZICE 104
ČEZ, a. s.

HR business partner/ka pro jadernou elektrárnu Temelín

ČEZ, a. s. Temelín Práce na plný úvazek

Společnost ČEZ, a.s., člen Skupiny ČEZ, vyhlašuje výběrové řízení.

MÁM ZÁJEM

"Chceš být jako HR front office business partner/ka součástí nejvyššího vedení jaderné elektrárny?
Chceš mít možnost ovlivňovat, řídit a spolurozhodovat o strategických tématech HR front office jaderné elektrárny?

Temelín je jasnou volbou – čeká na Tebe!

Řídím 7členný HR tým a společně s managementem elektrárny budujeme HR strategie, řídíme HR projekty, zabýváme se také firemní kulturou, rozvojem, náborem, výběrem, hodnocením, odměňováním a vlastně vším, co HR front office obnáší :-)

Do svého týmu HR front office pro jadernou energetiku hledám seniorní/ho kandidáta/tku na pozici HR business partner/ka.

Člověk v této roli bude plně zodpovědný za celkovou HR politiku, procesy a nástroje uplatňované na jedné z největších jaderných elektráren České republiky."

Ing. Martin Šálek MBA, VÚ LZ ČEZ-jaderná energetika
(https://www.linkedin.com/in/martin-%C5%A1%C3%A1lek-1399a547/)

HLAVNÍMI ODPOVĚDNOSTMI PAK BUDOU ZEJMÉNA:

  • poskytování personálního a právního poradenství a reportování nejvyššímu managementu jaderné elektrárny
  • podpora managementu při realizaci strategických rozvojových aktivit pro zaměstnance
  • spolupráce s managementem při implementaci nástrojů odměňování, hodnocení, náboru a výběru zaměstnanců v závislosti na strategii jaderné elektrárny
  • facilitace malých/velkých organizačních změn
  • zodpovědnost za provádění strategických a operativních organizačních změn, vč. jednání se zástupci odborových organizací, jednání se zaměstnanci
  • zodpovědnost za tvorbu headcountu celé jaderné elektrárny
  • účast a zodpovědnost za vedení HR projektů:

• HR strategie
• knowledge management
• rozvoj leadershipu
• talent management
• nástupnictví
• generační obměna
• spolupráce se školami
• motivace a angažovanost

CO JE POTŘEBA ZNÁT, UMĚT, VĚDĚT:

  • VŠ ekonomického, humanitního nebo technického směru
  • praxe v personalistice, ideálně na obdobné pozici ve velké korporátní společnosti min. 5 let
  • výborná znalost zákoníku práce a související pracovněprávní legislativy
  • znalost HR nástrojů a jejich praktické využívání, znalost nejnovějších HR trendů
  • znalost korporátních procesů
  • znalost systému SAP
  • znalost AJ
  • výborné komunikační, vyjednávací a argumentační dovednosti
  • výborné prezentační a facilitační dovednosti
  • spolehlivost, samostatnost a zájem o posun věcí dopředu
  • výborné organizační schopnosti
  • znalost a možnost vyhodnocování diagnostických náborových a rozvojových metod
  • …další si řekneme u osobního pohovoru :-)

NABÍZÍME:

Zaměstnání ve Skupině, která se pravidelně umísťuje na prvních příčkách anket o nejlepšího a ekonomicky stabilního zaměstnavatele. Práci, v rámci které si budete dále rozvíjet své znalosti a zkušenosti. Nabídku benefitů, jako např. týden dovolené navíc, stravování, příspěvky na rekreaci, penzijní připojištění nebo životní pojištění. Poskytováním různých druhů pracovního volna se snažíme vyjít vstříc potřebám našich zaměstnanců.

NÁSTUP:

dohodou

Váš profesní životopis, případně motivační dopis zasílejte do 17.02.2019 (uzávěrka přihlášek) prostřednictvím elektronického odpovědního formuláře (tlačítko "Mám zájem").

KONTAKT

Vladimíra Stráňavová
Skupina ČEZ
Vladimíra Stráňavová
Duhová 425/1
140 53  Praha
Česká republika
Telefon: 211 043 106

PROČ PRACOVAT PRO NÁS

KDE JINDE TO DOKÁŽETE